ponedeljek, 14. januar 2013

Copati iz filca

Rada bi pokazala copate, ki sem jih naredila v decembru za rojstnodnevno darilo. Problem sem pa imela z podlago, ki nikakor nisem nič našla. Zahvala Maji iz bloga čas za kreativnost, vem kaj drugič kupit, samo nevem še kje se to kupi oz.najde, rabim pa to - Volume touch textile od Pebeota pikice.






5 komentarjev:

  1. Zelo lepo! Kako ste pa rožice naredila?
    Vam Maja ni povedala kje se kupi tisto kar še rabite?

    Vse dobro tudi v prihodnje, vas bom spremljala :-).


    OdgovoriIzbriši
  2. Rožice pa sem naredila tako, da sem na trši papir narisalo veliko rožico, nato še manjšo, nato sem šablone položila na filc in sem obrezala, nato dala eno vrh druge in sešila skupaj.

    Ne ni mi še povedala, kje se jih dubi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja tukaj :)
    Copatki so res kjut. Jaz sem to napihljivo barvo kupila v trgovinici za ustvarjanje Levček, ki je v Hali A v BTC-ju v Ljubljani. Sem pa prodajalki opisala kaj potrebujem in mi je sama to predlagala. Upam, da ti uspe dobiti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, ko grem v Ljubljano se bom ustavla tam. Hvala,Maja!

    OdgovoriIzbriši